Saturday, March 27, 2010

My WiShLiSt + My KeluHan

Alhamdulillah... at least some of my wishes from my previous post regarding my wishlist have been fulfilled =)

1) Chefel Flip n Cook Pan ~ dah dpt... TQVM hubby =) i love this pan so much...will review about this pan later aight

2) Mula BabyClothingBiz pon alhamdulillah dah bermula dan dah ade customers...TQVM my dear customers & i hope they'll be my return customers in future & semoga biz bertambah maju... amin...~~~

3) Mula belajar memasak macam2 pon dah ade progress... hrp2 dapat tmbh skills =)

Wish yg lom ada progress... *sigh*

1) Dapat keluar dr Tingkayu...mengeluh sejuta kali

2) Nak belajar kraf kt Epal & Sewing Machine Janome....owh idamanku...~~

3) Job hunting... ini hubby request tunggu MyieSha dah pandai ckp + jalan... so hold dulu...

4) Oven + Mixer + Cooking Essentials etc etc etc

Wish yang bertambah pula...heheheeee

1) MicroComputer RiceCooker.........

2) Osim Osim Osim


owh ya...keluhan utk harini...~~

ada ke patut pejabat pos kunak kehabisan slip poslaju menyebabkan there's no services for poslaju for today... adoiyai...dah la nk kluar ke kunak jauh... poslaju lak xde service... dugaan btol biznes ku ini...~~ hrp2 customers ku tak marah... amin...~~~ dan semoga hubby cpt2 la kene transfer nyah dari Tingkayu nih... langsung tak menyeronokkan... sigh million times more than before~~~

No comments: