Monday, March 29, 2010

Chefel Flip n Cook Pan Product Review

 As promised, I’m going to review my fav. pan =) I’ve fallen in love with this pan when I first saw the demo vcd about how this pan cooks… msg me if you want to view the video

For me, I’m amazed by this pan. It cooks meat deliciously and I can do almost anything with this pan… I grill, fry and the part that I love the most is, I cook easily…

I’ve always love daging bakar =D & with this pan, I can cook daging bakar dgn begitu sedap sekali – ayam bakar pon sodap… goreng ikan dgn minyak yg sgt minimum… goreng sayur tayah letak minyak pon…sangat sesuai bg diriku yg sedang dalam proses lose weight ini…heheeee…

Bayangkan la sampai kan akak maid kat umah me ni pon order satu utk her house…senang nak bakar ayam kata dia… tapi kalau nak bakar ikan, hubby tak ske pakai pan nih sbb tade bau hangus2 gitu… so ikan je me still bakar manually…

Pendek kate, bagi mereka2  yg nak berdiet atau nak mengurangkan minyak & mengamalkan pemakanan yang sehat, kuali ni mmg besttt----!!!

Kalau nak me tlg belikan pon boleh ---- InspirasiLissa

4 comments:

Anonymous said...

hehehe terjumpe blog lisa n blog butik lisa. best ni menjual2 thru internet. selamat berjaya! -ejal- *igt lagi ejal? keh3.

kak cabai said...

salam..oooo bagus entry ni.. kak cabai suka.. sila ambil tag kat blog kak cabai..yer..terima kasih

marlissamy said...

Hi Ejal =)
heheeeee... igt igt igt...xkn xigt ejal isk2...bukan je lisa igt ejal, lisa igt lg deal jiki kite...hahaaaa

wsalam kak cabai...
nnt lisa ambil tag dr kak cabai k..
tenkiu kak =)

TPYeap said...

this flip n cook pan tak boleh masak using halogen cooker? only gas cooker?