Thursday, August 27, 2009

rase yang tak best!

Dah lame tak update blog…hehee…ermm…arini kalo ikutkn due date ticker, ade lg lebih kurang 35 hari je baby dlm perut… ntah nape arini tetibe rase mcm down je sbb bace forum kan…utk expecting mom, mcm2 mak or in-law diaorg siapkan utk diaorg and the baby of cos…but not for me…I felt like we ( I meant myself and families) are not ready to welcome the baby – speaking of the preparation…tak mcm org2 lain dlm forum tu…mcm2 sume dh siap and well-prepared to welcome the baby…

Well, if psl happiness nk ade baby, mmg la me and hubby happy…tp bile tgk physical preparation, mcm tade ape2 yg akan berlaku…no preparation at all…ntah la xtau nk pk ape…I guess maybe it’s just my over-reacted feelings since bace org lain punye experience mcm best je kan…but, deep down inside mcm sedih la jugak sbb mcm x diendahkan pon…

Wateva it is, my dear baby, don’t worry k…mommy & daddy loves you so much~!and of cos our families loves u too! Dat’s for sure!

1 comment:

shishe@keen said...

dior.i guess now u happy already with ur lil one aite. miss ya. jgn sedih2 k.