Sunday, April 25, 2010

Cream Pati Halia

Entry kali ni, me nak share my review about Krim Pati Halia pulak =) Maklum la sejak dah jadi Mama ni kan, krim ni mmg sgt penting for me especially lepas bersalin nih…hehe

Stakat ni me dah cuba pelbagai brand… but surprisingly the best for me is Kzanah Ginger Cream, bought from Cosway... after applying this cream, ade rasa panas yang selesa dan yang paling best, from time to time the heat tu akan terasa mcm baru lepas apply that cream…usually apply lepas mandi pagi (yang tak berapa pagi dah…heheee) akan terasa heat nye sampai ke ptg…

The second one for me is Indah Syifa… panas nye best & bau pon sgt harum =) my mom & sis choice too…heheeee…Lotion ni best sgt =D my sis gune just becoz of this cream wangi... and ade one time tu, she sakit perut n sapu krim ni...from time to time...then she realized yg her stomach mcm 'lebih kempis drpd biase' hahaaa... 

The third one is Dunia Herbs Krim Pati Halia yang tube hijau tu…kalau tak silap, Krim Pati Halia + Limau Nipis. One of my faveret gak…heheee… Bau best and tak berminyak....

Inilah antara yang jadi my choice =D Ranking ni bukan based on the most faveret sbb Marlissa Marhe ni adalah seorang insan yang tak boleh bertahan pakai satu produk je…mesti nak tukar2…heheee…so benefit nye, me found these facts and able to share with all my viewers and friends

If you’re one of krim pati halia users, try all these three…highly recommended by Marlissa Marhe =)

Kzanah Pati Halia tu boleh beli kat Cosway... kalau nak me belikan n pos pon boleh...tapi lambat sket laa...maklum la dok dalam estate ni kan...sekali sekala je kluar...

Kalau Indah Syifa, pon me boleh tlg belikan... but this cream pre-order,so lmbt gak nak dpt after order...but worth trying...mmg tak rugi... 

Yang Dunia Herbs tu...mane2 pon ade jual kan... ;)

No comments: